přejít na úvodní stránku

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Dotazníky - k čemu poslouží a jak s nimi zacházet
PříspěvekNapsal: 18 bře 2009, 12:07 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 15 bře 2009, 19:31
Příspěvky: 50
Děkujeme srdečně všem, kdo vyplnili dotazník, nebo kdo se k tomu teprve chystají!
Formu strukturovaného dotazníku jsme volili proto, že výsledky necháme profesionálně analyzovat a struktura odpovědí poslouží jako funkční vodítko.
K odpovědím ostatních přispěvatelů můžete přidat svůj komentář. Z dotazníků i z komentářů budeme vybírat časté či zajímavé podněty a ty pak otevřeme v tematických diskusích.
Prosíme: snažme se vyhnout ventilaci emocí (viz Pravidla fóra výše na stránce). Příspěvky, které budou mimo téma, nebo které nebudou splňovat Pravidla fóra, budeme přesunovat, nebo mazat. Děkujeme za pochopení!
Především je pro nás důležité slyšet váš hlas.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Standard už existuje - Komenský
PříspěvekNapsal: 19 bře 2009, 00:12 
Neměla by se tato diskuse včas zastavit? Existuje něco podobného jinde ve světě? Nelze převzít nebo vhodně upravit již existující model? Nelze přece srovnávat učitele s jinými profesemi, například s lékaři, kde, jak předpokládám, je další vzdělávání poskytováno prostřednictvím zkušenějších kolegů. Bude toto platit u učitelů, kde jsou často těmi moudrými kvalifikovaní teoretici, kteří možná naposledy poznali opravdovou školu v době vlastního dětství a dospívání?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotazníky - k čemu poslouží a jak s nimi zacházet
PříspěvekNapsal: 04 dub 2009, 08:59 
Co to je řízená diskuse? Proč nechcete slyšet skutečné emoce, vesměs negativní, k tomu, co připravujete. Standard je ještě větší zhovadilost než švp a státní maturita. Drtivá většina učitelů odmítá jak švp, tak státní maturitu v podobě,která se připravuje, tak i budoucí standardy. Jedná se pouze o politické zadání, které hrnete dopředu, at si myslí kantoři-praktici cokoliv. Veřejné mínění vás v konečném důsledku nezajímá, stejně si prosadíte, co chcete. Za 22 let praxe jsem již zažil cokoliv, ale nikdy nebyla taková atmosféra ve školách jako je ted. Nechte nás, proboha, žít a učit podle svého. Máme kvalifikaci, tak by mělo být vše ostatní na nás. Standard je jen další útok na omezeování učitelské autonomie. PaedDr. Milan Kulhánek, Pionýrská 365, Broumov, praxe na střední odborné škole, učilišti, vysoké škole v zahraničí, základní škole a na gymnáziu.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
OPVK Provoz diskusního fóra Standard kvality profese učitele technicky zajišťuje Národní ústav pro vzdělávání jako součást Metodického portálu RVP.cz.

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz